Logo - Aristocrat Events Hall
Centru de evenimente de lux
0733 880 757 0733 880 756 office@aristocrat-events.ro
Logo 10 ani - Aristocrat Events Hall


ACASA » CONTACT » Intrebari frecvente

 

intrebari frecvente, Bucuresti
 
Ai intrebari?
Suna acum pentru informatii complete.

0733 880 757
0733 880 756

Click aici pentru a trimite un mesaj si te contactam noi.
Logo media socializare - Aristocrat Events Hall
Trimite pe FaceBook


Nu exista intrebare fara raspuns ci intrebare neadresata inca!

Intrebari cu privire la diverse aspecte ale organizarii evenimentelor de tip nunta, botez, celebrari ale zilelor de nastere sau alt tip de eveniment social ne sunt adresate zilnic asa incat, am conceput aceasta pagina in care sa raspundem tuturor cat mai detaliat. Ne propunem astfel sa va oferim o imagine clara a aspectelor ce tin de organizarea unor evenimente reusite si memorabile.

Ce ne intreaba clientii de obicei?

Dispuneti de bucatarie proprie sau colaborati cu o firma de catering?
Meniurile servite la evenimentele organizate in cadrul Aristocrat Events Hall sunt preparate exclusiv in 3 bucatarii proprii de catre maestrii nostri bucatari. Cele trei bucatarii care deservesc sase sali de evenimente sunt situate in incinta centrului de evenimente de lux Aristocrat Events Hall. Ne-am gandit la un astfel de concept pentru a crea un concept integrat de servicii pentru organizarea nuntilor, botezurilor si petrecerilor.


Aranjamentele florale sunt incluse in oferta dvs?
Stim ca nu exista eveniment organizat frumos si cu stil daca aranjamentele florale nu completeaza armonios tinuta intregului eveniment. De aceea, ne-am gandit ca venim in sprijinul clientilor nostri daca,  pentru evenimentele organizate sambata, oferim consultanta si pregatim aranjamentele florale. Avem o perspectiva experimentata in privinta decorurilor de evenimente si incercam sa le adaptam intotdeauna la profilul clientilor nostri si la tipul de eveniment.
Puteti sa gasiti inspiratie in galeria foto


Dispuneti de o terasa unde invitatii pot iesi sa savureze ceva de baut?
Centrul de evenimente de lux Aristocrat Events Hall beneficiaza de o superba gradina amenajata pe o suprafata de 2100 mp in care regasiti o zona lounge cu terasa si bar, piscina si fantana arteziana. Proiectul Aristocrat Events Garden este menit sa intruneasca cerintele unui eveniment de tip coctail sau eveniment monden, petrecere cu prietenii, celebrari de zile de nastere si de ce nu, ceremonii pline de emotie, precum cununiile religioase.
Am povestit mai mult despre Gradina Aristocrat Events Hall aici: Aristocrat Events Garden


Daca la eveniment va exista o pana de curent ce solutie ne puneti la dispozitie?
Aristocrat Events Hall dispune de 3 generatoare electrice de mare putere cu autonomie de 12 ore. Tocmai pentru a evita intreruperi nedorite ale evenimentelor organizate in cadrului centrului nostru, am investit in solutii optime de generare a curentului electric astfel incat sa fim pregatiti in fata oricarui neprevazut. De asemenea, centrul nostru de evenimente respecta absolut toate regulile si se supune standardelor in vigoare cu privire la siguranta si sanatatea clientilor nostri. Sunt nume mari ale showbiz-ului care ne-au trecut pragul si satisfactia lor ne recomanda si ne responsabilizeaza. Regasiti aici poze de la evenimente organizate de diversi artisti, alaturi de invitatii acestora.


Daca la eveniment vor fi invitati care nu consuma anumite produse/preparate, le puteti oferi o varianta de meniu adaptata?
Credem in diversitate si mai mult decat atat, suntem sustinatorii unui stil de viata armonios si sanatos. Astfel, echipele noastre sunt pregatiti sa ofere solutiile optime de meniuri pentru a respecta restrictiile si caracteristicile diverse ale clientilor nostri si invitatilor acestora. Avem astfel in vedere toate tipurile de restrictii precum alergiile alimentare sau diversele afectiuni care necesita un regim special dar si caracteristicile de meniu ce tin de religie sau alt caz particular. De aceea, punem pret pe comunicare si stabilim de la inceput cu clientii nostri daca exista astfel de particularitati pentru a fi intodeauna pregatiti.
Variante de meniuri si oferte standard  aici


Unde pot parca invitatii care vor veni la eveniment cu masina personala?
Aristocrat Events Hall beneficiaza de o parcare de 200 de locuri, pazita si supravegheata video. Toate bunurile clientilor nostri sunt in siguranta si de aceea, apelam intotdeauna la simtul de raspundere si la buna cuviinta a clientilor nostri pentru a preveni orice incident neplacut. O perspectiva generala asupra centrului nostru de evenimente regasiti aici


Ne putem alege decoratiunile salii ( fetele de masa si husele de scaun) in ce culori dorim?
In cadrul centrului de evenimente Aristocrat Events Hall, am conceput de-alungul timpului o abordare integrata a serviciilor oferite, pornind de la locatie, meniu, si pana la decoruri decoruri. Astfel, gama de decoratiuni este conceputa astfel incat clientii nostri sa isi poata alege culoarea preferata cat si modelul si materialul decoratiunilor din sala evenimentului.
De asemenea, puteti sa va gasiti inspiratia consultand si  site-ul nostru: Aranjamente de lux


La ce ora se poate termina evenimentul?
Conform reglementarilor ce tin de organizarea evenimentelor sociale, si evenimentele organizate in cadrul centrului de evenimente Aristocrat Events Hall tin pana la plecarea ultimului invitat, care, din experienta d epana acum, este de aproximativ ora 10 am. Intotdeauna comunicam orice aspect ce tine de organizarea unui eveniment impreuna cu clientii nostri si stabilim cu precizie programul si orarul evenimentelor, pentru ca toata lumea sa fie multumita si sa nu existe oaspete care sa nu plece de la noi cu zambetul pe buze. Cateva pareri ale invitatilor care au organizat evenimente la noi, regasiti aici


Pachetele de bauturi sunt cu consum nelimitat?
Achizitia diverselor pachete pe care vi le punem la dispozitie in cadrul Aristocrat Events Hall este stabilita de la inceput. Astfel, invitatii nostri au la dispozitie o varietate larga de bauturi fine din care pot alege, adaptate fiecarui gust si tip de eveniment. Variante de meniuri si oferte standard  aici


Se aude muzica dintr-o sala in cealalta?
Conceptul organizarii evenimentelor in cadrul Aristocrat Events Hall are la baza respectul pentru fiecare invitat in parte astfel incat, cele sase Sali de evenimente sunt izolate fonic. Aceasta este una dintre functiile de baza ale centrului nostru de evenimente, conceputa mai ales pentru perioadele de varf cand toate cele sase sali gazduiesc evenimente care pot fi diverse si de tipologii diferite, precum nunti, botezuri sau celebrari de zile de nastere, coktailuri sau alte tipuri de evenimente sociale. Un tur virtual al salilor de evenimente, regasiti aici